GABRIEL MANAGEMENT and SKOL RECORDS proudly present:
SAVAGE MASTER
FIRST EUROPEAN TOUR & NEW ALBUM IN APRIL 2016
After releasing the well acclaimed debut album "Mask Of The Devil" on Skol Records and Ván Records last year, and after releasing brand new single "Black Hooves" on High Roller Records this year - which were both promoted on full US TOURS during which SAVAGE MASTER played more than 30 shows - it is time for this US FEMALE FRONTED OCCULT HEAVY METAL act to play their first ever EUROPEAN TOUR!
Main conditions: fee (please make an offer), travelling party: 6/7 persons. The band needs accomodation (hostel/standard hotel) + standard backline (the band will probably bring own amps). Local METAL bands of any genre more than welcomed!
BOOKED - APRIL 29, 2016 Friday - Keep It True Festival, Germany
BOOKED - APRIL 30, 2016 - Saturday - Keep It True Festival, Germany
AVAILABLE - MAY 01, 2016 - Sunday
AVAILABLE - MAY 02, 2016 - Monday
AVAILABLE - MAY 03, 2016 - Tuesday
BOOKED - MAY 04, 2016 - Wednesday - Hamburg, Germany
AVAILABLE - MAY 05, 2016 - Thursday
BOOKED - MAY 06, 2016 - Friday - Dornbirn, Austria
AVAILABLE - MAY 07, 2016 - Saturday
AVAILABLE - MAY 08, 2016 - Sunday
AVAILABLE - MAY 09, 2016 - Monday
The sun will never reach the sky
When the eternal winter comes
There will be neither men nor gods
As the world lies under snow and ice Eternal Winter NECROPHOBIC
psykosonic hat geschrieben:wenn ich wüsste, das du zum konzert kommst würd ich das ja fürs explo oder wak andenken...
aber nachdem du nicht mehr zu konzerten gehts...
Leider schuldig.
psykosonic hat geschrieben:wenn ich wüsste, das du zum konzert kommst würd ich das ja fürs explo oder wak andenken...
Ok, wenn der Rave nicht kommt, ich komme gerne hin. Graz ist näher als Dornbirn, aber, wenn Dus in Wien machst sag ich auch nicht nein! :D
Der ungerechteste Frieden ist immer noch besser als der gerechteste Krieg. Marcus Tullius Cicero
Ok, wenn der Rave nicht kommt, ich komme gerne hin. Graz ist näher als Dornbirn, aber, wenn Dus in Wien machst sag ich auch nicht nein! :D
Der 4. Mai ist ja leider schon vergeben!
Wak?
Wenn nicht wie jetzt leider üblich, 3-4 Vorbands spielen, würd ich darüber nachdenken.
Neuen Explo war ich eh noch nie.