Metalheads in Innsbruck?

Das kalte Bier steht bereit. Abfeiern und quatschen..
Helge-Uwe

Beitrag von Helge-Uwe »

gehts halt woanders hin matratzen testen...
We have to remember that what we observe is not nature herself, but nature exposed to our method of questioning.
Eiserner Knut

Beitrag von Eiserner Knut »

Jetzt will sie nicht mal mehr in die Nähe von Ö. So'n scheiß.
Möglicherweise hat sie hier gar Einreiseverbot, weil sie wie im Tronz Grabsteine um gschmissen hat, das haben die Bullen gar nich gern^^ :D
LadyNight

Beitrag von LadyNight »

I really won't waste my time in a country of extremely unfriendly people and who can't even speak English.. Germany is so much better and I already have great friends there. Sorry Austria but maybe you should do something to your image!?
Aamon
Beitrag von Aamon »

LadyNight hat geschrieben:I really won't waste my time in a country of extremely unfriendly people and who can't even speak English.. Germany is so much better and I already have great friends there. Sorry Austria but maybe you should do something to your image!?
ach halt die Klappe
LadyNight

Beitrag von LadyNight »

Jesus, what kind of ppl you are... You keep on showing your true colors. Me and my friends just laugh at you from now on.
Eiserner Knut

Jakob denk6
LadyNight

Beitrag von LadyNight »

I don't get you people. I told I had changed my plans to a more metal friendly country (if it's a surprise to you, I can tell you that your country is not the center on metal..) and I start getting all kinds of insults. Just can't understand that kind of behavior. As a foreigner I will continue avoiding your country and go to places with more open-minded, friendly and polite ppl.
Eiserner Knut

Eiserner Knut hat geschrieben:Jakob denk6
Aamon
Beitrag von Aamon »

meinst du, dass diese struntzdumme göre jakob ist?
Eiserner Knut

Es ist nur so'ne Vermutung von mir. Aber der Wortgebrauch und die Satzstellung hätte ich so zugeordenet.

Psssst, lass es aber ja nicht dem Jakob wissen, dass ich Ihn in Verdacht habe :D
shredder666

Beitrag von shredder666 »

Aamon hat geschrieben:meinst du, dass diese struntzdumme göre jakob ist?
auf jeden fall ists ein fake
CONSPIRACY - Death/Thrash-Metal
http://conspiracyaustria.bandcamp.com
LadyNight

Beitrag von LadyNight »

Oh and Walter,"Eisener Knut" thanks for all the private messages you sent me and especially this one in which you share all your family information:

"My girlfriend moved at Sept. 2007 from Innsbruck to Vienna. Between Sept. 2007 and April 2010, i swing Innsbruck - Vienna and Vienna - Innsbruck. My mother died at 12. April 2010, now i migrated complete to Vie.

Walter"

So Keep on ruining the reputation of Austrians. There's not much left anymore..
Eiserner Knut

It's a public secret... Arschloch

http://www.metalfanatics.net/metalfanat ... 7&start=30

black-metal-066

P.S.: Ich nehme hiermit die Vermutung zurück, dass es sich um den Jakob handelt!
LadyNight

Beitrag von LadyNight »

Scared about the truth? Tell my greetings to your 44 years, 11 months old girlfriend!
Eiserner Knut

Was ist schon die Wahrheit? Whats the truth? Ist es Dir wirklich so wichtig? Die wichtigste Frage, ist Dir langweilig? Mir ist es vollkommen egal wo Du her bist und wer Du bist. Aber so benimmt man sich nicht. Es hat Dir niemand was getan, und Du verhaltest Dich als Neuling absolut daneben.

Egal ob Du ein FAKE bist, oder nicht, Du hast Dich die Grenze des guten Benehmens eindeutig überschritten. Schliesslich habe ich für den Message-Austausch wirklich Zeit genommen.

Undank ist der Welten Lohn.

P.S.: Nimm am Besten den Google-Übersetzer, hab jetzt wirklich keine Lust mehr hier weiter in Englisch zu kommunizieren.
Antworten